התגובות לסרטון ההסתה של "כחול לבן": "אנטישמיות"

    איתי גדסי 3 Comment on התגובות לסרטון ההסתה של "כחול לבן": "אנטישמיות"

    התגובות לסרטון ההסתה של מפלגת "כחול לבן" בראשות בני גנץ: "שיא חדש של אנטישמיות. מדובר בחציית קו אדום המזכיר תקופות אפלות בהן הוצגו יהודים כרודפי בצע"

    גנץ צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התגובות לסרטון ההסתה של מפלגת "כחול לבן" בו מוצגים נציגי הציבור החרדי יעקב ליצמן ואריה דרעי ככאלו שכל תאוותם היא הכסף של המדינה כולה. שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי כתב: "אנטישמיות. אין מילה אחרת".

    סגן שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן אמר: "קמפיין השנאה וההסתה של יאיר לפיד מהווה שיא חדש של אנטישמיות. מדובר בחציית קו אדום המזכיר תקופות אפלות בהן הוצגו יהודים כרודפי בצע והואשמו בהשתלטות על הקופה הציבורית. לפיד שגדל כילד שמנת, המשיך לגרוף הון ציבורי כפרזנטור בבנק ושדרן באולפני חדשות, לא רעדו ידיו כשעשק את ילדי ישראל כשר אוצר כושל, עד שהצלחנו להיפטר ממנו אחרי שנתיים ובכך הצלנו את המשק מקריסה אפשרית".

    "כשניערתי את בגדיי מעל דוכן הכנסת אחרי שלפיד נגע בי, היו שאמרו לי שזה מוגזם. היום כולם מבינים שלפיד נותר אותו לפיד שכל עיסוקו בהפצת רעל של שנאה ושטנה בין האוכלוסיות והמגזרים. מר בני גנץ, כל עוד לא תתנער פומבית מקמפיין ההסתה הבוטה הזה, אתה שותף מלא ואחראי ישיר לפשע השנאה שמתבצע כלפי מגזר שלם בישראל, הנאבק על זכויותיו וצרכיו, ונאמן לערכיו ועקרונותיו".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      האשמה תלויה בבני גנץ לא פחות כשותף מלא

    2. 2

      גנץ,אשכנזי,לפיד יעלון,ליברמן,כולם אפסים ענקיים

    3. 1

      רציתי להצביע כחול לבן. אוי לבושה שזה הפך לשחור שחור. ככה להשחיר ציבור שלם. אני מכיר את הציבור הזה. אין יותר צדיק ממנו.